Saturday, April 28, 2012

IN THE FOREST BY THE RAILWAY TRACKS

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

I fredags tog jeg ned på landet til min farmor. Helt præcist Faxe Ladeplads. Jeg elsker at komme herned, da der er helt stille og rolig. Det er et af de få steder jeg kan få lov til at koble 100% af, fra den travle hverdag. Jeg tog mig den frihed at gå mig en tur i skoven, som i også kan se på billederne ovenover. Det er altid dejligt at få noget frisk luft. Jeg synes selv, at jeg fik taget nogle okay billeder.

Translation: Last Friday I went down to the country to my grandmother. I love coming down here because there is absolutely quiet and calm. It's one of the few places I can disconnect 100% from the busy everyday life. I took the liberty to take a walk in the woods, which you can see in the pictures above. It's always nice to get some fresh air.

Desktop3

No comments :

Post a Comment