Monday, October 08, 2012

THE STREETS OF SAN FRANCISCO

 photo IMG_6612.jpg photo IMG_6594.jpg photo IMG_6590.jpg photo IMG_6583.jpg photo IMG_6563.jpg photo IMG_6554.jpg photo IMG_6550.jpg photo IMG_6544.jpg photo IMG_6539.jpg photo IMG_6533.jpg photo IMG_6528.jpg photo IMG_6504.jpg photo IMG_6491-1.jpg photo IMG_6479.jpg photo IMG_6453.jpg photo IMG_6429-1.jpg photo IMG_6410.jpg photo IMG_6365.jpg

Gaderne i San Francisco er meget anderledes end dem vi har i Danmark og dem der er i Los Angeles og Las Vegas. Det er nogle super hyggelige gader og ikke mindst en rigtig hyggelig by. Elsker at de stadig kører sporvognsbusser (der er også almindelig busser og toge) eller hvad nu man skal kalde dem. Derudover, så synes jeg faktisk ikke at byen, har så meget at byde på, som jeg havde troet. Efter 2 dage, følte jeg at jeg havde set det hele og bare skulle videre. Men en fed oplevelse, var det og jeg kan helt bestemt anbefale, at man rejser et par dage til byen, inden det er forsent.

Translation: The streets of San Francisco are very different from those we have in Denmark and those in Los Angeles and Las Vegas. There’re some nice streets and it’s a really nice city. Love that they are still using cable cars (there’re also regular buses and trains). I actually think that the city hasn’t so much to offer, as I had thought. After 2 days, I felt that I had seen it all. But a great experience it was and I can definitely recommend that you travel to the city for a few days.

 photo whsite_12-002.jpg

No comments :

Post a Comment