Tuesday, November 20, 2012

RIHANNA ✝ UNAPOLOGETIC

Photobucket

I morgen udkommer Rihannas syvende album "Unapologetic". Det er spækket med lækker musik og fede vibes. På albumet finder man alt fra Pop og R'n'B til Reggae og Hip-Hop, så det er en meget god sammenblanding af genre, der er på Unapologetic. De sidste par dage har jeg ikke hørt andet end Lana Del Rey, men nu hvor Rihanna er kommet med sit nye album, er der ikke andet musik, jeg kan fokusere på. Jeg hører altid hendes nye albums, til jeg til sidst, brækker mig. Lige pt. er mine tre favoritter: Nobody's Business (Feat. Chris Brown), Stay (Feat. Mikky Ekko) og Mother Mary.

Translation: Tomorrow Rihanna releases her seventh album "unapologetic" - amazing songs and great vibes. On the album you will find everything from Pop and R'n'B to Reggae and Hip-Hop. The last few days I haven't heard anything else than Lana Del Rey, but now that Rihanna has released her new album, there's no other music I can focus on. I always hear her new album until I get tired of it. My three favorites is: Nobody's Business (Feat. Chris Brown), Stay (Feat. Mikky Ekko) and Mother Mary.

 photo whsite_12-002.jpg

No comments :

Post a Comment