Sunday, November 04, 2012

SOULLAND SHIRT + PANTS

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

I går (og i dag) var der Soulland lagersalg og jeg var selvfølgelig et smut forbi. Se engang hvad jeg fandt! Rose-print skjorten, som jeg har overvejet i lang tid at købe (men så holdt de op med at sælge den online) og et par bukser, som er magen til de sorte og boredeux, som i nok har set, i nogle af mine outfit-indlæg. Jeg tror jeg skal have tøjet på til modeblogprisen 2012, da jeg ikke ved hvad ellers jeg skal have på. Men nu må vi se.

Translation: Yesterday I went to the Soulland stock and sample sale. I bought a rose-print shirt and a pair of pants. I think I'm gonna wear the clothes to the fashion blog award 2012 in Copenhagen - I don't know what else to wear. But we'll see.

 photo whsite_12-002.jpg

No comments :

Post a Comment