





I dag har jeg tilbragt tid med sødeste Amalie Wessel. Vi drak en kop kaffe, røg en masse cigaretter og snakkede om alt det der er sket i den tid, vi ikke har set hinanden. Alt dette fandt sted på den hyggeligste kaffebar i København - Original Coffee på Illums tagterrasse. Stedet kan helt klart anbefales. Efterfølgende blev der vinduesshoppet og indtaget en bid mad. Nu står den på billedredigering og planlægning af indlæg, så bloggen ikke står stille imens jeg opholder mig i London.
Translation: Today I've spent a few hours with Amalie Wessel. We drank a cup of coffee, smoked cigarettes and talked about everything that has happened in the time we haven't seen each other. All this took place at the coziest coffee shop in Copenhagen - Original Coffee. Afterwards we did some window shopping and got some food. Now I'll edit a few photos and schedule posts, so the blog doesn't stand still while I'm in London.

This is literally perfect. Gorgeous photos xo
ReplyDeleteThank you Olivia xx
Delete