Thursday, April 19, 2012

MY WARDROBE

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Her kan i se en del af min garderobe. Som i kan se elsker jeg farven blå. Jeg er især vild med lyseblå, men ikke baby blå. Jeg synes bare blå er så pæn og så kan man få tøj i alle nuancer. Jeg har, som jeg også har skrevet før, sat mig for at få en mere farverig garderobe (ikke bare blå, men alle farver), da halvdelen af mit tøj består af farverne hvid, grå og sort. Jeg skal have fat i nogle tøj med pastelfarver og noget orange, noget rødt, noget lilla, mere grøn og noget gult. Lyserød er altså udelukket! Det er bare rigtig svært at finde pænt tøj, i de farver, uden de skriger "se mig". Har i nogle forslag, til steder hvor man kan få tøj i de farver?

Translation: Here you go. This is my wardrobe. As you can see, I love the color blue. I especially love light blue but not baby blue. I just think blue is so nice and you can get clothes in all shades. I want to get a more colorful wardrobe (not just blue, but all colors) because half of my clothes consist of the colors white, gray and black. I want clothes with pastel colors and some orange, some red, some purple, more green and some yellow. Not pink! It's just really hard to find nice clothes in these colors without saying "see me". Do you guys have some suggestions for places to get clothes in those colors?

Desktop3

No comments :

Post a Comment