Saturday, October 27, 2012

GEORGETOWN

 photo IMG_2378.jpg photo IMG_2376.jpg photo IMG_2374.jpg photo IMG_2373.jpg photo IMG_2372.jpg photo IMG_2371.jpg photo IMG_2370.jpg photo IMG_2369.jpg photo IMG_2364.jpg photo IMG_2363.jpg photo IMG_2356.jpg photo IMG_2354-1.jpg

Georgetown, er en af de steder jeg holder mest af, i Washington. Det er lidt svært at forklare, men det følelses som om man træder ind, i en gammel lille by. Her er der massere af gode shoppingmuligheder. Man finder alt fra H&M og American Apparel til Lacoste og Banana Republic. Det er faktisk det eneste sted, jeg har shoppet, de to gange jeg har været i Washington. Jeg kan helt klart anbefale at man tager en smut forbi Georgetown, hvis man er i Washington. Både metro og bus, kører derhen. 

Translation: Georgetown is one of the places I love the most, in Washington. It’s a little hard to explain, but the feels like you enter an old and small town. Georgetown is a good place to shop. You can find everything from H&M and American Apparel to Lacoste and Banana Republic. It’s actually the only place I’ve shopped, the two times I’ve been in Washington. I can definitely recommend that you swing by Georgetown, if you’re in Washington. You can take metro or bus.

 photo whsite_12-002.jpg

No comments :

Post a Comment