En af de ting, jeg altid godt har kunne tænke mig at se, er Golden Gate Bridge i San Francisco og se nu engang, hvad jeg har set og oplevet – Golden Gate Bridge. Det er en af de helt store turistattraktioner i SF, så der er altid mange mennesker (af hvad jeg har hørt). En af grundene til at jeg har drømt om at se broen (i virkeligheden), var at jeg på et tidspunkt, fulgte med i tv-serien “Charmed”, som var filmet i San Francisco og i hvert afsnit, blev der vist et kort klip af broen. Det lyder åndet – I know.
Translation: One of the things I’ve always wanted to see is the Golden Gate Bridge in San Francisco and look what I’ve experienced – The Golden Gate Bridge. It’s one of the biggest tourist attractions in SF, so there’re always many people (from what I’ve heard). One of the reasons for why I’ve dreamed of seeing the bridge (irl) was that I for a year ago saw the TV series “Charmed”, which is filmed in San Francisco.
No comments :
Post a Comment