Thursday, July 11, 2013

BEACH BY NIGHT

 photo IMG_2320copy.jpg photo IMG_2247copy.jpg photo IMG_2316copy.jpg photo IMG_2327copy.jpg photo IMG_2343copy.jpg photo IMG_2248copy.jpg

For et par dage siden, var jeg på stranden med min kæreste og et par af vores fællesvenner. Vi pakkede en taske med alkohol, juice og andre opblandings væsker og tog afsted mod strand da mørket var faldet på. Der er et eller andet specielt over stranden om natten, især hvis der bliver lavet bål og ristet skumfiduser, mens man indtager alkohol og lytter til lækre vibes. Jeg er en sucker for vodka & juice. Jeg bryder mig generelt ikke om vodka opblandet med sodavand, da alt brusen forsvinder.

Translation: For a few days ago I was at the beach with my boyfriend and a couple of our friends. We packed a bag with alcohol, juice and soda. We took off to the beach when it got dark outside. There’s something special about the beach at night. Especially if there’s a bonfire and marshmallows while drinking alcohol and listening to great vibes. I’m a sucker for vodka & juice. I generally don’t like vodka mixed with soda.

 photo whsite_12-002.jpg

No comments :

Post a Comment