Tuesday, July 30, 2013

GRØN KONCERT 2013

 photo IMG_3410copy.jpg photo IMG_3433copy.jpg photo IMG_3442copy.jpg photo IMG_3444copy.jpg photo IMG_3455copy.jpg photo IMG_3488copy.jpg photo IMG_3489copy.jpg photo IMG_3494copy.jpg photo IMG_3501copy.jpg photo IMG_3513copy.jpg photo IMG_3522copy.jpg photo IMG_3528copy.jpg photo IMG_3540copy.jpg photo IMG_3560copy.jpg photo IMG_3569copy.jpg photo IMG_3573copy.jpg photo IMG_3612copy.jpg photo IMG_3641copy.jpg photo IMG_3663copy.jpg

Sammen med 37.999 andre, var jeg til Grøn Koncert i søndags i København. Vejret var godt. Måske en anelse for varmt - svedet løb ned af alle. Præcis som sidste år, blev jeg akkrediteret som presse, hvilket gav mig adgang til presseområdet og gratis Wi-Fi. Som udfordring fik bloggerne lov til at stå i en af ølboderne og skænke øl op til alle de glade koncertgæster, hvilket i starten var en udfordring, eftersom jeg ikke har brugt min indre lommeregner i nogen tid. I år gave Medina koncert. Er det til nogens overraskelse, at jeg stod klar med mit kamera i pressegraven, lige så snart hun gik på? Hvem elsker ikke den kvinde? Favorit nummer 2, var Lukas Graham, som altid gør det så skide godt. Men måske han skulle finde et nyt scene outfit?

Translation: Along with 37,999 others I went for this years Grøn Koncert in Copenhagen - a one day festival thing. The weather was amazing. Just like last year I got accredited as press, which gave me access to the press area and free Wi-Fi. The concert program was better last year, but this year Medina gave a concert and it's no surprise that I was ready with my camera in the press pit. Favourite No. 2 was Lukas Graham.

 photo whsite_12-002.jpg

3 comments :