Er jeg den eneste, som stadig er helt vild med Michael Jacksons musik? Et eller andet sted, så tror jeg aldrig, at han dør. Det kan godt være, at han selv har forladt denne jord, men det har hans musik fandeme ikke. Alt hans musik er legendarisk og fuldstændig fantastisk. Det kan godt være, at jeg aldrig har været kæmpe fan og jeg sjældent lytter til hans musik, men når jeg endelig gør, så giver jeg den gas i flere dage. Min egen konklusion er at Michael Jackson stadig lever igennem minder og hans musik. Er i lige så glad for musikken, som jeg?
Translation: Am I the only one that still love Michael Jackson's music? He'll never die. He may have left this earth, but his music is still alive. All his music is legendary and fantastic. I've never been a huge fan (just a fan) and I rarely listen to his music, but when I do, I give it all I can for several days. My own conclusion is that Michael Jackson is still alive through memories and his music. Are you as happy for his music as I am?
No comments :
Post a Comment