Wednesday, April 17, 2013

TWO NEW BIBI PIECES

 photo IMG_5379copy.jpgmandagx

I forgårs var jeg en tur forbi Bibi Chemnitz' butik i Brolæggerstræde. Jeg forlod butikken med to helt nye Bibi'er (Ja, jeg kalder min pieces fra Bibi Chemnitz for Bibi. "Vent lige.. Jeg skal lige have min Bibi med"). Udover nyt tøj, fik jeg skudt en masse gode billeder af hendes lille og hyggelige butik. Billederne bliver lagt ud her på bloggen i forbindelse med min city guide. Hvad der er i posen, får i at se snarest!

Translation: Here the other day i visited Bibi Chemnitz in her store in Copenhagen. I left the store with two new Bibi's (I call my pieces from Bibi Chemnitz for Bibi. "Wait .. I gotta wear my Bibi"). Besides new clothes I shot a lot of good photos of her cozy store - they'll be posted here on the blog.

 photo whsite_12-002.jpg

No comments :

Post a Comment